Συχνές Ερωτήσεις
Απαντάμε στις πιο συχνές ερωτήσεις σας. Για περισσότερα επικοινωνήστε μαζί μας.
Σε ποιες περιοχές μπορώ να στείλω αποστολή;
Μπορείτε να στείλετε αποστολή σε οποιαδήποτε περιοχή της Ελλάδος αλλά και σε όλες τις χώρες του κόσμου.
Είμαι ιδιώτης και θέλω να στείλω αποστολή με τη Red Courier.
Ασφαλώς και μπορείτε να στείλετε την αποστολή σας, είτε είναι φάκελος, είτε είναι δέμα.
Πότε θα πάει η αποστολή μου στον προορισμό της;
Οι αποστολές στην Αττική παραδίδονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα, στην επαρχία εντός 2 εργάσιμων ημερών, στους δυσπρόσιτους προορισμούς εντός 4 εργάσιμων ημερών, στην Ευρωπαική Ένωση εντός 2 εργάσιμων ημερών και στον υπόλοιπο κόσμο εντός 3 εργάσιμων ημερών.
Πόσες προσπάθειες παράδοσης κάνετε;
Εάν δεν εντοπιστεί ο παραλήπτης κατά την πρώτη προσπάθεια, τότε κλείνουμε τηλεφωνικό ραντεβού για παράδοση την ημέρα και ώρα της επιλογής του και το αποστέλλουμε χωρίς επιπλέον χρέωση.
Πότε γίνεται η εξόφληση των αντικαταβολών;
Πάντοτε την επόμενη ημέρα από την ημέρα της είσπραξης, εκτός αν έχει συμφωνηθεί κάτι διαφορετικό λόγω μικρού όγκου μηνιαίων αποστολών.
Με ποιο τρόπο λαμβάνω τα χρήματα των αντικαταβολών μου;
Τα χρήματα των αντικαταβολών μπορούν να καταβληθούν σε μετρητά με αποστολή στην έδρα σας ή με κατάθεση στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Υπάρχει πρόγραμμα στο οποίο μπορώ να περάσω, να εκτυπώσω και να παρακολουθώ τις αποστολές μου;
Ασφαλώς και υπάρχει πρόγραμμα της Red Courier το οποίο μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες σας.
Εάν ο παραλήπτης απουσιάζει κατά την παράδοση ο οδηγός σας φεύγει;
Ο οδηγός εάν κατά την παράδοση δεν βρει τον παραλήπτη, τον καλεί στο σταθερό και κινητό του τηλέφωνο.
Σε περίπτωση που η αποστολή δεν παραδοθεί λόγω απουσίας του παραλήπτη τι κάνετε;
Σε περίπτωση που ο παραλήπτης απουσιάζει και δεν απαντήσει στο τηλεφώνημα του οδηγού μας, του αποστέλλεται αυτόματα ένα πρώτο sms. Εάν δεν επικοινωνήσει μαζί μας, γίνονται προσπάθειες τηλεφωνικής επικοινωνίας, στις οποίες του αποστέλλονται τα αντίστοιχα sms ενημέρωσης.